space fixes
This commit is contained in:
parent
f9bf7e2d4d
commit
2a61f2a9fb
2 changed files with 39 additions and 27 deletions
|
@ -60,7 +60,7 @@
|
||||||
-#%br<>
|
-#%br<>
|
||||||
Physikalische Entsprechungen und Vorhersagemodelle
|
Physikalische Entsprechungen und Vorhersagemodelle
|
||||||
%p#authors<>
|
%p#authors<>
|
||||||
%span.author(data-mark="1")<> Isabella Czedik-Eysenberg
|
%span.author(data-mark="1,2")<> Isabella Czedik-Eysenberg
|
||||||
%span.author(data-mark="1")<> Christoph Reuter
|
%span.author(data-mark="1")<> Christoph Reuter
|
||||||
%span.author(data-mark="2")<> Denis Knauf
|
%span.author(data-mark="2")<> Denis Knauf
|
||||||
%p#institutions<>
|
%p#institutions<>
|
||||||
|
@ -101,12 +101,15 @@
|
||||||
%h1 2. Fragestellungen und Ziele
|
%h1 2. Fragestellungen und Ziele
|
||||||
%ol
|
%ol
|
||||||
%li
|
%li
|
||||||
|
%p
|
||||||
Wie lässt sich das Wahrnehmungskonzept klanglicher <q>Düsterkeit</q>
|
Wie lässt sich das Wahrnehmungskonzept klanglicher <q>Düsterkeit</q>
|
||||||
anhand von Audiomerkmalen charakterisieren?
|
anhand von Audiomerkmalen charakterisieren?
|
||||||
%li
|
%li
|
||||||
|
%p
|
||||||
Korreliert die empfundene klangliche <q>Düsterkeit</q> umgekehrt
|
Korreliert die empfundene klangliche <q>Düsterkeit</q> umgekehrt
|
||||||
proportional mit klangfarblicher <q>Helligkeit</q>?
|
proportional mit klangfarblicher <q>Helligkeit</q>?
|
||||||
%li
|
%li
|
||||||
|
%p
|
||||||
Ziel ist die Erstellung eines Modells zur automatischen Vorhersage
|
Ziel ist die Erstellung eines Modells zur automatischen Vorhersage
|
||||||
der wahrgenommenen <q>Düsterkeit</q> von Musikstücken.
|
der wahrgenommenen <q>Düsterkeit</q> von Musikstücken.
|
||||||
|
|
||||||
|
@ -147,7 +150,7 @@
|
||||||
Wahrnehmungskonzepten betrachtet werden.
|
Wahrnehmungskonzepten betrachtet werden.
|
||||||
|
|
||||||
#column2
|
#column2
|
||||||
%section#ergebnisse1(style="height:95.4em")
|
%section#ergebnisse1(style="height:96.35cm")
|
||||||
%h1 4. Ergebnisse
|
%h1 4. Ergebnisse
|
||||||
%figure.right(style="width:70%")
|
%figure.right(style="width:70%")
|
||||||
%img(alt='Verwelkter Mohn' src='files/violin_genre_darkMean.svg')
|
%img(alt='Verwelkter Mohn' src='files/violin_genre_darkMean.svg')
|
||||||
|
@ -261,12 +264,14 @@
|
||||||
%span.author Bismarck, G. v.
|
%span.author Bismarck, G. v.
|
||||||
%span.year 1974
|
%span.year 1974
|
||||||
%span.title Sharpness as an attribute of the timbre of steady sounds
|
%span.title Sharpness as an attribute of the timbre of steady sounds
|
||||||
|
%nobr
|
||||||
%span.book Acta Acustica united with Acustica 30.3
|
%span.book Acta Acustica united with Acustica 30.3
|
||||||
%span.pages 159–172
|
%span.pages 159–172
|
||||||
%li
|
%li
|
||||||
%span.author Bogdanov, D., Wack N., Gómez E., Gulati S., Herrera P., Mayor O., et al.
|
%span.author Bogdanov, D., Wack N., Gómez E., Gulati S., Herrera P., Mayor O., et al.
|
||||||
%span.year 2013
|
%span.year 2013
|
||||||
%span.title ESSENTIA: an Audio Analysis Library for Music Information Retrieval
|
%span.title ESSENTIA: an Audio Analysis Library for Music Information Retrieval
|
||||||
|
%nobr
|
||||||
%span.herausgeber International Society for Music Information Retrieval Conference (ISMIR'13)
|
%span.herausgeber International Society for Music Information Retrieval Conference (ISMIR'13)
|
||||||
%span.pages 493-498
|
%span.pages 493-498
|
||||||
%li
|
%li
|
||||||
|
@ -290,18 +295,21 @@
|
||||||
%span.author Hevner, K.
|
%span.author Hevner, K.
|
||||||
%span.year 1936
|
%span.year 1936
|
||||||
%span.title Experimental studies of the elements of expression in music
|
%span.title Experimental studies of the elements of expression in music
|
||||||
|
%nobr
|
||||||
%span.herausgeber The American Journal of Psychology, 48(2)
|
%span.herausgeber The American Journal of Psychology, 48(2)
|
||||||
%span.pages 246-268
|
%span.pages 246-268
|
||||||
%li
|
%li
|
||||||
%span.author Lartillot, O., & Toiviainen, P.
|
%span.author Lartillot, O., & Toiviainen, P.
|
||||||
%span.year 2007
|
%span.year 2007
|
||||||
%span.title A Matlab toolbox for musical feature extraction from audio
|
%span.title A Matlab toolbox for musical feature extraction from audio
|
||||||
|
%nobr
|
||||||
%span.herausgeber International Conference on Digital Audio Effects, Bordeaux
|
%span.herausgeber International Conference on Digital Audio Effects, Bordeaux
|
||||||
%span.pages 237-244
|
%span.pages 237-244
|
||||||
%li
|
%li
|
||||||
%span.author Laurier, C., Meyers, O., Serrà, J., Blech, M., Herrera, P., & Serra, X.
|
%span.author Laurier, C., Meyers, O., Serrà, J., Blech, M., Herrera, P., & Serra, X.
|
||||||
%span.year 2010
|
%span.year 2010
|
||||||
%span.title Indexing music by mood: Design and integration of an automatic content-based annotator
|
%span.title Indexing music by mood: Design and integration of an automatic content-based annotator
|
||||||
|
%nobr
|
||||||
%span.herausgeber Multimedia Tools and Applications, 48(1)
|
%span.herausgeber Multimedia Tools and Applications, 48(1)
|
||||||
%span.pages 161-184
|
%span.pages 161-184
|
||||||
%span.link
|
%span.link
|
||||||
|
@ -310,24 +318,28 @@
|
||||||
%span.author Li,T., Ogihara,M.
|
%span.author Li,T., Ogihara,M.
|
||||||
%span.year 2003
|
%span.year 2003
|
||||||
%span.title Detecting emotion in music
|
%span.title Detecting emotion in music
|
||||||
|
%nobr
|
||||||
%span.herausgeber 4th ISMIR Washington & Baltimore
|
%span.herausgeber 4th ISMIR Washington & Baltimore
|
||||||
%span.pages 239-240
|
%span.pages 239-240
|
||||||
%li
|
%li
|
||||||
%span.author Huron, D.
|
%span.author Huron, D.
|
||||||
%span.year 2008
|
%span.year 2008
|
||||||
%span.title A comparison of average pitch height and interval size in major-and minor-key themes
|
%span.title A comparison of average pitch height and interval size in major-and minor-key themes
|
||||||
|
%nobr
|
||||||
%span.herausgeber Empirical Musicology Review, 3
|
%span.herausgeber Empirical Musicology Review, 3
|
||||||
%span.pages 59-63
|
%span.pages 59-63
|
||||||
%li
|
%li
|
||||||
%span.author Siddiq,S. et al.
|
%span.author Siddiq,S. et al.
|
||||||
%span.year 2014
|
%span.year 2014
|
||||||
%span.title Kein Raum für Klangfarben - Timbre Spaces im Vergleich
|
%span.title Kein Raum für Klangfarben - Timbre Spaces im Vergleich
|
||||||
|
%nobr
|
||||||
%span.herausgeber 40. DAGA
|
%span.herausgeber 40. DAGA
|
||||||
%span.pages 56-57
|
%span.pages 56-57
|
||||||
%li
|
%li
|
||||||
%span.author Wedin, L. & Goude, G.
|
%span.author Wedin, L. & Goude, G.
|
||||||
%span.year 1972
|
%span.year 1972
|
||||||
%span.title Dimension analysis of the perception of instrumental timbre
|
%span.title Dimension analysis of the perception of instrumental timbre
|
||||||
|
%nobr
|
||||||
%span.herausgeber Scandinavian Journal of Psychology 13.1
|
%span.herausgeber Scandinavian Journal of Psychology 13.1
|
||||||
%span.pages 228–240
|
%span.pages 228–240
|
||||||
.clear
|
.clear
|
||||||
|
|
|
@ -491,7 +491,7 @@ ul.literatur {
|
||||||
.pages {
|
.pages {
|
||||||
white-space: nowrap;
|
white-space: nowrap;
|
||||||
&::before {
|
&::before {
|
||||||
content: '; S.';
|
content: '; S. ';
|
||||||
}
|
}
|
||||||
}
|
}
|
||||||
}
|
}
|
||||||
|
|
Loading…
Reference in a new issue